NINTEDO Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 jag tyker nog Ike eller Mario (fast alla verkar skit coola men det är nog mina favoriter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 luigi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 luigiDen är... konstig.På ett bra sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 captain flacon är så kickass när man använder den så hoppar captain falcon in i blue falcon plötsligt är man på port town aero dive och dom blir påkörda av blue falcon sen så blir det tillbaks på banan man var på och motståndarna flyger iväg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Samus FS är cool! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 jag vet inte riktigt... kanse mario men jag har knappt sett nån :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Eftersom filmen innehåller alla fs så är det spoilers. Själv tycker jag att Luigi och Jigglypuff har bra fs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Eftersom filmen innehåller alla fs så är det spoilers. Själv tycker jag att Luigi och Jigglypuff har bra fs. Spoilerruta på ***** då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Eftersom filmen innehåller alla fs så är det spoilers. Själv tycker jag att Luigi och Jigglypuff har bra fs. Spoilerruta på ***** då? öh va? det står jigglypuff om du inte ser. men iaf, jag tycker marth har en ganska kool, eller game and watch...hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Eftersom filmen innehåller alla fs så är det spoilers. Själv tycker jag att Luigi och Jigglypuff har bra fs. Spoilerruta på ***** då? Luigi är redan avslöjad på Dojon, men Jigglypuff låser man upp sent i spelet . Fattar du? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Eftersom filmen innehåller alla fs så är det spoilers. Själv tycker jag att Luigi och Jigglypuff har bra fs. Spoilerruta på ***** då? Luigi är redan avslöjad på Dojon, men Jigglypuff låser man upp sent i spelet . Fattar du? ;) MEN FÖR h*lvete! DET ÄR EN SPOILER IALLFALL. >_> Dem har tillochmed massa j*vla spoilerskydd på dojon! Vissa kollar inte spoilersarna på dojon! >__< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Eftersom filmen innehåller alla fs så är det spoilers. Själv tycker jag att Luigi och Jigglypuff har bra fs. Spoilerruta på ***** då? Luigi är redan avslöjad på Dojon, men Jigglypuff låser man upp sent i spelet . Fattar du? ;) MEN FÖR h*lvete! DET ÄR EN SPOILER IALLFALL. >_> Dem har tillochmed massa j*vla spoilerskydd på dojon! Vissa kollar inte spoilersarna på dojon! >__< suck, vem bryr sig om spoilers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.