negR Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Eftersom filmen innehåller alla fs så är det spoilers. Själv tycker jag att Luigi och Jigglypuff har bra fs. Spoilerruta på ***** då? Luigi är redan avslöjad på Dojon, men Jigglypuff låser man upp sent i spelet . Fattar du? ;) MEN FÖR h*lvete! DET ÄR EN SPOILER IALLFALL. >_> Dem har tillochmed massa j*vla spoilerskydd på dojon! Vissa kollar inte spoilersarna på dojon! >__< suck, vem bryr sig om spoilers? Men hur j*vla kul är det att låsa upp en karaktär man redan visste var med? ._. Man vill självklart bli lite överraskad då, inte för att Luigi var oväntad, men om nån oväntad karaktär skulle vara spelbar, typ Simon Belmont från Castlevania, så är det ju inte så kul att bli spoilad. Det förstör enligt mig spelupplevelsen när man låser upp karaktären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 (redigerat) men något jag inte fattar är, varför har dem tagit tillbaka ness? han är ju typ nästan exakt som lucas, samma final smash också, det regnar typ stjärnor lr något sånt. och varför ska dem ha med wolf och fox och falco? skillnaden mellan dem är minimala, enligt mig skulle fox och wolf räckt-,- fast wolf har en ganska kool final smash, en stor röd pansarvagn:D Redigerat 8 Mars 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 men något jag inte fattar är, varför har dem tagit tillbaka ness? han är ju typ nästan exakt som lucas, samma final smash också, det regnar typ stjärnor lr något sånt. och varför ska dem ha med wolf och fox och falco? skillnaden mellan dem är minimala, enligt mig skulle fox och wolf räckt-,- fast wolf har en ganska kool final smash, en stor röd pansarvagn:D Argh, tack så mycket. Jag vågar nog aldrig mer komma in på den här sidan igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Kolla hela filmen! Såå ägd! SunEspeon:Blunda dom 5 första sekunderna! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Hmm allas e ju grymma men den grymaste e väll Link och Toon Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 (redigerat) men något jag inte fattar är, varför har dem tagit tillbaka ness? han är ju typ nästan exakt som lucas, samma final smash också, det regnar typ stjärnor lr något sånt. och varför ska dem ha med wolf och fox och falco? skillnaden mellan dem är minimala, enligt mig skulle fox och wolf räckt-,- fast wolf har en ganska kool final smash, en stor röd pansarvagn:D ness och lucas har bara pk fire,pk thunder och psi magnet (och final smash) som är identiska men dom är annorlunda. detsamma gäller fox,falco och wolf och om du undrar hur jag vet så har min kompis brorsa chipat sitt wii och laddat ner smash ;) Redigerat 16 Mars 2008 av Linkeeze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.