Khazar Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 (redigerat) titta riktigt noga... ( tar bort den imorgon så moddarna inte behöver kasta sig över mig ) ontopic: exakt vad smakar alla energi drycker? Redigerat 24 Augusti 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 smakade Burn idag och det var det godaste jag druckit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 ontopic: exakt vad smakar alla energi drycker?De smakar väldigt olika, men idiotisk att dricka dem ofta är det de har gemensamt. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marre2 Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Monster Energy drink. godast lätt ! Monster är helt klart den godaste, svindyr men svingod ;D. kostar något på 600 kr plattan och 30 kr burken. :lol: B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Red Bull dricker typ aldrig energi dryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 titta riktigt noga... ( tar bort den imorgon så moddarna inte behöver kasta sig över mig ) =) Powerrade är det ända jag brukar dricka i bland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Monster Energy drink. godast lätt ! Monster är helt klart den godaste, svindyr men svingod ;D. kostar något på 600 kr plattan och 30 kr burken. :lol: B) Måste vara bland det vidrigaste jag druckit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 För er som vill veta, så kan man få hjärtklappningar av energidrycker, samt att man då kan få beståliga men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 För er som vill veta, så kan man få hjärtklappningar av energidrycker, samt att man då kan få beståliga men. om man dricker mycket ja. Men var kan man få tag i monster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 För er som vill veta, så kan man få hjärtklappningar av energidrycker, samt att man då kan få beståliga men.För er som vill veta, så kan OneDream överdriva ofta, samt att han också ljuger. Om du missbrukar energidrycker och dricker flera per dag, ja, då kan du få fysiska skador. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 För er som vill veta, så kan man få hjärtklappningar av energidrycker, samt att man då kan få beståliga men.Vid stora mängder varje dag kan orsaka hjärtfel.Men den chansen är minimal, har druckit energi drickor i flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 V och X-RAY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.