Raptomex Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag fattar ingenting vad ni pratar om med olagligt jag är en hacker jag kan hacka mig in på team program så jag får spela Team Fotress GRATIS det är olagligt jag har massa program jag har över 43 konton med massa spel på steam om mitt namn är axel1996 på steam... Jag kan till och med hacka mig in VIA, Fuska.se men det ska jag inte öra för att vara snäll... Jag har gått i datakurs i 3 år! Så jag vet väldigt mycket!...3#"1!!! Whahahahaha!!!! Datakurs 3 år, du är 12 år, alltså startade du när du var 9 år? Ok, hack mitt konto da. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Sluta skräpa ner min tråd. Skriv privat till hackerN om ni vill tjöta. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingWolf Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Har bara en fråga funkar detta på vilken server som helst eller bara BOT???? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 23 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Fungerar på insecure servrar om du använder dig utav cheat engine och fryser värdet i minnet. Annars fungerar det på servrar som tillåter sv_cheats "1". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 (redigerat) Jag fattar ingenting vad ni pratar om med olagligt jag är en hacker jag kan hacka mig in på team program så jag får spela Team Fotress GRATIS det är olagligt jag har massa program jag har över 43 konton med massa spel på steam om mitt namn är axel1996 på steam... Jag kan till och med hacka mig in VIA, Fuska.se men det ska jag inte öra för att vara snäll... Jag har gått i datakurs i 3 år! Så jag vet väldigt mycket!...3#"1!!! Haha, du får mig att skratta, unge man. Plus så bryr vi oss inte om du kan hacka in i Fuska.se, Steam och allt det där. Jag antar att du använder PacSteam. btw, angående datakursen.. Det är väl en sån här kurs för n00bs? Och varför ska man lära sig hacka i en datakurs? Redigerat 24 Januari 2009 av XzamX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg