Moviemaker Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 MEN MAN MÅSTE JU KOMMA FRAMFÖR TÅGET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 När jag testade det där så funkade det gå in i alla hus men jag såg inga såna här "märken" på kartan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Gör inget. Fattar nu! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Värkar som att markerna försvinner när man gör fusket...ska testa idag med om se om det går ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Öhöm Host Det Finns Roligare Gta spel som tillexempel GTA IV Spela det istället för att ödsla tid på Gta Sanandreas :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Okej JackBlack! 1. Har inget Ps3 eller Xbox 360! 2. Tycker San Andreas fortfarande äger fett! (Har inte spelat GTA IV heller :rolleyes: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Öhöm Host Det Finns Roligare Gta spel som tillexempel GTA IV Spela det istället för att ödsla tid på Gta Sanandreas :rolleyes: Jag har bokat mitt GTA IV men har inte fått det än. Man vill ändå spela San Andreas för det är en klassiker :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg