Skurken Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Hur gör man för att lägga in en film på Youtube? Funkar det inte med "Windows Movie Maker Projekt"? Om det är så, vad ska jag då använda för program eller hur ändrar jag filen? Och för att göra tråden lite intressantare tkr jag att ni kan lägga in dom bästa rs filmerna i denna tråden med :D VÄLDIGT tacksam för seriösa svar och bra filmer! :D O.B.S inga inlägg som bryter mot någon regel, T.ex. Inga inlägg som är riktade mot en eller flera personer, då det förstör hela tråden :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Du laddar ner ett program tex hypercam2 som spelar in skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShinyBlood Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 När du har objektet i windows movie maker så måste du trycka producera film som.. sen välj avi.. jag tror att det ska gå och ladda upp då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 När du har objektet i windows movie maker så måste du trycka producera film som.. sen välj avi.. jag tror att det ska gå och ladda upp dåTack! Precis det jag ville veta :) har nämnligen en film som ligger o väntar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Haha, jag läste helt fel x) Ursäkta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Haha, jag läste helt fel x) Ursäkta :PInga problem :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShinyBlood Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Fungerade det? :iluvff: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Ehhh jo jag lyckades ju ändra filen till avi, men då blev det bara massa prickar (typ som när Euoresport har dålig mottagning ^^)på 3 sekunder på youtube. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 4 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Jag fick det å funka! 'http://youtube.com/watch?v=wNfXLEJ2Les' Låt den ladda lite :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 vad är ett bra inspelnings program som är gratis? jag har fraps, men det är bara max 30 sekuner :S Btw, RS suger :rolleyes: nåja, tröttnat på det iaf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Ladda ner Hypercam från google. Sök 'unregistred hypercam' i sök fältet, klicka på nån länk som ser bra ut och ladda ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
theo7 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 om du har en snabb dator kan du också ladda ner auto screenrecorder den använder jag :iluvff: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.