Nathaliie Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 efter att ha låst traverse town så har jag vart i coliseum. och nu är jag i agrabah. men jag fattar inte vad jag ska göra:S' har klarat phils cup. men måste man klara den på alla sätt. alltså ensam och på tid också? Blir så förvirrad av alla warp hole. haha :lol: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 efter att ha låst traverse town så har jag vart i coliseum. och nu är jag i agrabah. men jag fattar inte vad jag ska göra:S' har klarat phils cup. men måste man klara den på alla sätt. alltså ensam och på tid också? Blir så förvirrad av alla warp hole. haha :lol: :P 1. du kan väll säga VAR du är i agraba2. nej, du måste inte klara den på alla sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nathaliie Skrivet 3 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 jag är i ett rum med en massa mattor i. storage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Vad har du gjort hitils då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg