Median Skrivet 3 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 *host*Minderårig*host* Ganska jobbigt att fråga förälder :P Skicka pengar i ett kuvert så fixar jag då? ;) ang. One.com's support så vet jag inget om den, men inget fel på resten av deras tjänster iaf, men har ju aldrig behövt support heller så... Menar du det? Då KANSKE jag skickar O.o Men jag får fundera på det innan du säger något -.-' Kan inte lita på vem som helst. OnT: Vill inte ha med Freehostia att göra.. 500kb per fil? -.- Dom måste skoja. Och sen 5gb bandbredd :( Haha, ja vill du verkligen det så kan jag väl fixa, men det är väl betydlig lättare att prata med dina päron? :P Jadu ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Jag använder FriHost. 250 MB diskutrymme. ~9.5 GB bandvidd PHP (inklusive PHP mail(), finns oftast inte på vanliga gratis hosts) MySQL (oändligt antal databaser) Ingen reklam Givetvis finns det en hake. I det här fallet är den att man måste vara någorlunda aktiv på deras forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r4k4 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Tja alla, sen byethost började med reklam på sidan tänker jag nu byta mot en anna, gärna också gratis. Utrymmet ska vara 100mb+ Bandwidthen vill jag GÄRNA att den ska vara 50gb+ men det går bra om den är under, men helst. Ska stödja php, mysql (Hur många databaser kvittar) etc. och gärna ha phpmyadmin. Ingen reklam, helst. Eller det kanske är nån med en egen server som kan tänkas att ha min sida på den? hej här har du gratis Host ger dig 3 st 1, www.987mb.com 2, www.000webhost.com 3, www.fusedtree.com/user_index.jsp japp det var alla ! ´jag kan mer men skrev ner dom bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Kan ingen host. Om jag skulle kunna, skulle jag så klart hjälpt dig. Kan tyvärr ingen. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.