Rambo63 Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 (redigerat) var chippar jag min PS2:a?? Redigerat 2 Mars 2008 av freddo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xploder Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Chippa på egen risk!! jag gorde det och min ps2 blev mycket sämmre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 3 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 ok jag chippar den inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 beror ju på vad du har för chip och grejor men om du ändrar dig finns chipper.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Det bror på vllket chipp du har. Jag har det äldsta chippet som är bra för att man kan spela spela olagliga spel osv. Men nackdelen är att man inte kan spela ps1 spel eller kolla på film utan att man måste omstarta hela tiden tills det funkar. Men det finns ju nyare chipp nu som är jätte bra!. Asså laddar du ner mycke spel till ditt ps2 eller kanske köper spel från andra länder så rekommenderar jag att köpa ett chipp. (Inte det som jag har utan typ de senaste) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonGuy Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Du kan ju alltid få ett FR98 från mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg