Teoman123 Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Jag har skapat denna tråd för att jag har några frågor att fråga.... Ni kan ochså fråga i den istället för att göra nya topics varje gång ni har en fråga. Den är till för precis vilka frågor som helst... Här e mina frågor :D : Vad kallas dom där irländska dvärgarna som har gröna kläder och rött skägg? Tänker apor på samma sätt som vi människor gör? tex när dom ska äta, tänker dom nu ska jag äta för att jag är hungrig eller ser dom en bild på mat framför sig elelr något annat? Yeeeeee :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 1: Leprechaun, vet inte om jag stavat rätt. 2: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 3 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 1: Leprechaun, vet inte om jag stavat rätt. 2: Ja. okay tack :D Ja vad? tänker dom som vi gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Mm tror det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 (redigerat) Mm tror det iaf jag måste bara säga: Snake din avatar e söt.. vad är det för nåt? Redigerat 4 Mars 2008 av Apelsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 (redigerat) Meatwad från adult swims serie Aqua teen hunger force :P Redigerat 4 Mars 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 varför är apelsins inlägg anmält?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Hur styr och accelererar rymdraketer i rymden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Vad handlar adult swims serie Aqua teen hunger force om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Vad handlar mitt namn om ( DamelQ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 (redigerat) jag har en fråga: vad är meningen med livet? Redigerat 6 Mars 2008 av Pefsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 jag har en fråga: vad är meningen med livet? SVAR: att skaffa barn så männsikorna lever vidare typ :) och ge mig 100kr FRÅGA: hur ser man på teletubbies utan att vilja slå ner dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.