Median Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Skrivet 3 Mars 2008 Hej alla, jag har hållit på med sidan Manganim(Numera Manganation) och som visserligen blev anklagad för sin överdrift med bilder i layouten :P Även om folk tyckte att designen ägde, så jag tänkte göra om den och, tja, den blev som den blev, SKITDÅLIG! Eller designen funkade, men allt i koden vart fel -.- Och man var tvungen att göra om allt :( Så jag laddade upp den gamla designen tills jag kommit på en ny design, och det kommer att vara mer CSS i den nya ;) Hemsidan Själv tycker jag den nuvarande designen är ganska bra om man bortser från bilderna :o Gjort den själv <3 .. Feedback eller nåt? Är innehållet bra? etc.. Ska kanske skaffa toppdomän och one.com acc sen. Citera
Gäst InTech Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Skrivet 4 Mars 2008 (redigerat) Jag gillade det förra namnet bättre. Och vissa länkar till saker är för långa enligt mej.. Annars är väl den rätt bra. Redigerat 5 Mars 2008 av InTech Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.