Knucklesman Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Vilken mobil skulle vara passande för mig. Så här ska den vara. *Rymma MÅNGA låtar. *Hyffsad kamera. *bluetooth *IR *Ett batteri som inte tar slut på 2 dygn. Den får inte vara överdrivet dyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 (redigerat) W810i har jag och går fin fint. Den har ganska bra kamera. Den har bluetooht. Den har IR. Batteriet går ut efter typ 3,4 dagar om du använder den typ hela tiden. Redigerat 6 Mars 2008 av JETMonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Xpress Music? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 (redigerat) xpressmusic är rätt bra den har jag :) kameran är dock inte så bra för den hackar när man filmar. Men den rymmer många låtar för den kommer med ett 2gigs memory kort och kan ha ett 4 gigs. den är rätt billig oxå ;) den har inte IR förresten men varför vill du ha det?? :huh: Redigerat 4 Mars 2008 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 (redigerat) W660i Många låtar? Köp ett nytt minneskort till den så kan du få mycket låtar. Kameran Duger. Bluetooth - Mmmm... IR är ganska onödigt nu för tiden. Batteriet tar typ slut efter 1vecka utan använding lr nått... Den är inte så ***** dyr. Redigerat 6 Mars 2008 av XPLOSIV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 W810i men den börjar bli gammal men den är billig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 IR lär du aldrig behöva så skit i det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.