Gäst wAcko Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Skrivet 4 Mars 2008 (redigerat) hej jag har ett problem med min kompis dator hans dator fungerar typ inte för att varje gång han scrollar så laggar det sönder. det är samma problem när bilder laddas och sånt på datorn. allt annat verkar funka okej, inga fel medellande på minne lr processor så jag vettefan vad som är problemet. det är extremt störigt när man är på internet för att varje gång man ska bläddra ner så laggar det sönder oc man får djurdamp. hmm. n när jag tänker efter så verkar det som ALLTING slukar enorm processorkraft. wtf? Redigerat 4 Mars 2008 av wAcko Citera
Boffaroffe Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Skrivet 5 Mars 2008 Din kompis måste ladda ner drivrutiner till grafikkortet. Antingen har han gamla drivrutiner eller inga alls. Gå in på tillverkarens hemsida o tanka de senaste. Citera
GameLevel Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Skrivet 5 Mars 2008 Jag har samma Promblem men jag har bara bytt moderkort... om man ominstalerar windows så funkar det igen (Datorn kan inte ta in nya drivrutiner uppdatering) Citera
Gäst wAcko Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Skrivet 5 Mars 2008 (redigerat) men lol jag har precis installerat windows GameLevel lol. men ja g ska testa att isntallera drivrutiner till graffekortet. puzzzar Shysst Boffan, det funka XD Hmm, scrollarna funkar nu och lite så men nu när jag började installera wow och liknande program så går cpu användningen upp i 100%. wtf is wr0ng? processorn ligger på 2,8ghz. inte dual core eller quad Redigerat 5 Mars 2008 av wAcko Citera
Gäst wAcko Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Skrivet 5 Mars 2008 (redigerat) Celeron® CPU 2.80GHz varenda liten rörelse slukar processorkraft!! Redigerat 5 Mars 2008 av wAcko Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.