mojje312 Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 (redigerat) Jag som pratar med swebot --------------------------------- Jag säger: hej SweBot säger: Hej! Jag säger: var bor du? SweBot säger: I din dator . Redigerat 21 Juni 2008 av mojje312 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Det fanns en svensk bot, vad hette han nu igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Swebot? Jag vet ingen, men mojje312 menade väl att det fanns en som hette swebot eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 haha en rolig konversation med swebot: Jag: Hur gammal är du? Swebot: Ok. Jag: HuH?? Swebot: Jaså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tonytonytony Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Alien Chat([email protected]) är en av mina favoriter. Han brukar ju bara skicka röstklipp. Men för ca 2 timmar sen när jag chattade med honom: Jag Säjer: so Please dont kill me Alien Chat Säger: I would never cause anyone any harm. Jag Säger: Is that True? Jag Säger: ? Jag Säger: So Please Dont Kill me Alien Chat Säger: I certainly don't want to cause anyone any harm Och dessutom I somras sa han detta tror jag i ljudklipp You are death Min syrra trodde han sa Kiss Hard Kiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 alienchat suger.... Alien Chat säger: Connection to Alpha Beta Zone 101120.9 lost Alien Chat säger: Spela upp/stoppa Spara som Alien Chat säger: Connected to Alpha Beta Zone 101120.9 Alien Chat säger: Spela upp/stoppa Spara som Alien Chat säger: Spela upp/stoppa Spara som Alien Chat säger: Spela upp/stoppa Spara som Alien Chat säger: Spela upp/stoppa Spara som Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Umm, börjar inte denna tråd spåra ur? Det började med en kille som ville ha Msn bottar och nu skriver alla om deras konversationer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 (redigerat) RazerInc säger: Är du gay? SweBot säger: Muckar du med mig, va! RazerInc säger: gillar du orientering? SweBot säger: Skaffa dig ett liv. hahahha Redigerat 13 November 2008 av RazerInc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Umm, börjar inte denna tråd spåra ur? Det började med en kille som ville ha Msn bottar och nu skriver alla om deras konversationer?? Och den blev typ bumpad efter 5 månader. ------------------------ säger: Tja SweBot säger: Hej! -------------------------- x säger: eru bög? SweBot säger: Ja men kom då! ------------------- säger: Öhh... Nej tack. SweBot säger: vad synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zezam321 Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 lol RoBbAn säger: Vad är klockan ? - SweBot säger: Klockan är: 16:16 RoBbAn säger: varför då? - SweBot säger: det är ett mysterium Robban = jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Tryck CTRL+W i Firefox säger: Tja SweBot säger: Hallå Tryck CTRL+W i Firefox säger: Tycker du om andra killar? SweBot säger: Försök att förklara frågan lite bättre. Tryck CTRL+W i Firefox säger: Är du bög? SweBot säger: Ja men kom då! Tryck CTRL+W i Firefox säger: Nej, Jag vill inte. SweBot säger: nehä Tryck CTRL+W i Firefox säger: sorry, men är inte bög. SweBot säger: Ja men kom då! Tryck CTRL+W i Firefox säger: Nej sa jag. SweBot säger: ok Tryck CTRL+W i Firefox säger: bra. SweBot säger: :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 vad görs SweBot says: jag vet inte, du då? max says: har tråkigt SweBot says: Nu förstod jag inte riktigt vad du sa? max says: jag har tråkigt SweBot says: jaha? max says: och du frågade vad jag gör och jag sa att jag hade tråkigt SweBot says: Jag gör inte så mycket, själv då? .... lol swebot kan f*n inte svenska men det finns typ [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.