zezam321 Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 RoBbAn säger: Vet du vem jag är? SweBot säger: ingen du känner RoBbAn säger: Jasså? SweBot säger: ok Nope swebot kan inte svenska.... RoBbAn säger: Vet du vad min dator heter? SweBot säger: SweBot RoBbAn säger: Nej gissa igen SweBot säger: vad synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 (redigerat) @||€ säger: håll käften! SweBot säger: :o @||€ säger: Hej! SweBot säger: Tjena! @||€ säger: mm SweBot säger: Ok @||€ säger: mm SweBot säger: Jodå @||€ säger: mm SweBot säger: Aha :) @||€ säger: :( SweBot säger: :D OLOLOLOLOLOLOLOLOL Edit: @||€ säger: k*k SweBot säger: Passa dig din gamla gås. Redigerat 13 November 2008 av AlleTheMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 --- säger: Tja SweBot säger: Tja --- säger: Vill du kn*lla? SweBot säger: Men vill du att jag ska komma och hälsa på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SegaSonic Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 (redigerat) I@N K@®L$$ON säger: Jag bestämer över dig! SweBot säger: Jodå I@N K@®L$$ON säger: Du var tilloch dummare än Alien. SweBot säger: Nu börjar det lukta lite mycket svett, tycker jag. I@N K@®L$$ON säger: Hahaha SweBot säger: Ok Redigerat 14 November 2008 av SegaSonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 (redigerat) Daniel säger: Vet du var jag bor? SweBot säger: Närmare än du tror. Daniel säger: Okey.... SweBot säger: Jo då! Daniel säger: Säker? SweBot säger: -_- Daniel säger: emmm SweBot säger: Ok Daniel säger: Igen då: Vet du var jag bor? SweBot säger: I din dator . Daniel säger: nej, Var jag bor SweBot säger: Närmare än du tror. Daniel säger: skojar du SweBot säger: ok Daniel säger: Skojar du? SweBot säger: ok Daniel säger: vad i helv... SweBot säger: Försök att förklara frågan lite bättre. Daniel säger: Det var ingen fråga SweBot säger: Försök att förklara frågan lite bättre. Daniel säger: ?! SweBot säger: -_- Daniel säger: n00b SweBot säger: -_- Daniel säger: ok... SweBot säger: mm så är det Daniel säger: cp SweBot säger: -_- Daniel säger: ska du bara stå där? SweBot säger: -_- Daniel säger: hejdå.... SweBot säger: Tjena Daniel säger: emm SweBot säger: Ok -------------------------------------------------------------------------- Daniel säger: är du gay? SweBot säger: Muckar du med mig, va! Daniel säger: Nejdå, Jag bara undrar om du är homo SweBot säger: nehä Daniel säger: joho SweBot säger: Försök att förklara frågan lite bättre. --------------------------------------------------------------------------- Du har precis skickat en vibb. - SweBot har precis skickat dig en vibb. SweBot säger: Vibba på du! ------------------------------------------------------------------------------ Daniel säger: mjao SweBot säger: kul för dig Redigerat 15 November 2008 av Datadanne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
obrandaniel19 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 altså swebot är helt sjuk i huvudet danieltottie sa:tjenare swebot swebot: det är jag det danieltottie: är din mamma gift med en sten? swebot: ja :) danieltottie:vem är du gift med? swebot: ingen aning danieltottie: är du bög eller? swebot: ja men kackla lagom danieltottie:ditt rövhål, jag hatar dig swebot: sådan brist på kultur, nej nu blir jag sur danieltottie: ooo vad rädd jag blir swebot: jaha? danieltottie: du är trög, säg ett roligt namn swebot: Inge Modig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Svenska robotar är inte tröga tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) C@RL | Oh Yeah säger: juckar du med din pappa? SweBot säger: Försök att förklara frågan lite bättre. C@RL | Oh Yeah säger: okej SweBot säger: mm C@RL | Oh Yeah säger: har du sex med din pappa? SweBot säger: Försök att förklara frågan lite bättre. C@RL | Oh Yeah säger: kn****r du din pappa!? SweBot säger: Passa dig din gamla gås. Han gjorde mig ledsen :( C@RL | Oh Yeah säger: berätta en rolig historia SweBot säger: Varför flyga med SAS, när du kan krascha med Windows. HAHAHA! Redigerat 18 Juni 2009 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Det finns typ inga svenska botar för Svenskarna e för lata för att göra en.Ta reda på fakta innan du svarar. [email protected] är en svensk bot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Det finns typ inga svenska botar för Svenskarna e för lata för att göra en.Ta reda på fakta innan du svarar. [email protected] är en svensk bot. Om du hade tatt dig lite tid att kolla när DamelQ skapade det inlägget så skulle du förstå att det var över ett år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Här finns det flera botar Nummer 1 Nummer 2 Nummer 3 ( Chatbots hemsida, man kan välja för vilken land..) Quickbot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 (redigerat) Kan bara adda Swebot.De andra botarna är offline.Hjälp. Redigerat 19 Juni 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.