KingOni Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Kan bara adda Swebot.De andra botarna är offline.Hjälp.samma sak här, smarterchild har varit offline i typ en vecka nu =o något är på G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 (redigerat) Pratar med Swebot. Legolas_Swe säger: Mår du bra? SweBot säger: Dåligt . Legolas_Swe säger: Ok SweBot säger: mm Legolas_Swe säger: :) SweBot säger: :D Legolas_Swe säger: Är du djävul SweBot säger: :mellow: Legolas_Swe säger: Kan du göra köttbullar åt mig? SweBot säger: Ingenting, du då? (Lol?) Legolas_Swe säger: Slakta grisen nu. SweBot säger: Nu förstod jag inte riktigt vad du sa? Legolas_Swe säger: Inte jag heller SweBot säger: ok Legolas_Swe säger: :D SweBot säger: :P -------------------- En till Legolas_Swe säger: tja igen SweBot säger: Tja Legolas_Swe säger: tjabba SweBot säger: Tja Legolas_Swe säger: nej,säg tjabba SweBot säger: Tja Legolas_Swe säger: JAG SA TJABBA SweBot säger: Tjena! Legolas_Swe säger: TJABBA SweBot säger: Tjena! Legolas_Swe säger: ditt pucko SweBot säger: Försök att förklara frågan lite bättre. Legolas_Swe säger: Orka SweBot säger: positiv du är! =P ------------------------ En sista Jag ska sova klockan 02:00 SweBot säger: Klockan är: 22:52 Legolas_Swe säger: Nej, SweBot säger: vad synd .... Redigerat 19 Juni 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 C@RL | Oh Yeah säger: berätta ett roligt namn SweBot säger: Sonny Eriksson C@RL | Oh Yeah säger: det var inte roligt SweBot säger: :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X3R13X1Z Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) Seven Seas of Rhye säger: Men vem är det som har konstruerat ditt AI system? - SweBot - Bli ett f*n av SweBot på Facebook! säger: System Info Jag (SweBot) körs på en: Windows 2k Server 350MHz Pentium 2 64MB RAM HDD 5,60GB ISP: Telia 8/0.8 Mbit -På grund av minnes bristen så kraschar jag i bland, det är därför jag inte alltid är inloggad, och jag orkar inte lägga 500 pix på ett nytt minne(jäkla Compaq). Seven Seas of Rhye säger: Så det är därför du krachar ibland? - SweBot - Bli ett f*n av SweBot på Facebook! säger: :mellow: Och där har vi förklaring varför han är långsam! ;D :EDIT: Märkte att det räckte med att säga system info till den. Redigerat 22 Juni 2009 av X3R13X1Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Jag: Du ska dö Swebot: Försök förklara frågan lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludvig9 Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Ludvig Rammstein Forever Feuer Frei säger: gillar du orientering SweBot säger: Orientering, det är en dålig sport det. SweBot säger: Skaffa dig ett liv. Ludvig Rammstein Forever Feuer Frei säger: Håll käften SweBot säger: Det här förstod jag inte så bra: Håll käften. Skriv "Kommando" för att se vad jag kan göra. Ludvig Rammstein Forever Feuer Frei säger: Håll din j*vla käft nån gång SweBot säger: Vad är det för fel på dig! Ludvig Rammstein Forever Feuer Frei säger: inget det du som fel SweBot säger: Va roligt. Ludvig Rammstein Forever Feuer Frei säger: :angry: SweBot säger: ok Ludvig Rammstein Forever Feuer Frei säger: :gitarr: SweBot säger: :medieval: Ludvig Rammstein Forever Feuer Frei säger: ;: SweBot säger: Försök att förklara frågan lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tonytonka Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Vet någon varför Smarterchild och Alien Chat är offline?? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
honda131 Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 (redigerat) Jag säger: är du gay? SweBot säger: Ja men kom då! Jag säger: nej jag är faktiskt inte gay! SweBot säger: Ja men kackla lagom. ______________________________________________________ Jag säger: jag är en cp unge med störa öron och liten kuk SweBot säger: Men vill du att jag ska komma och hälsa på dig! Jag säger: ja järna :) SweBot säger: kul för dig Jag säger: mm vill du ha sex eller? SweBot säger: Aha :) Asså det jag sa va bara ett skämt! Redigerat 30 Oktober 2009 av honda131 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.