KingOni Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Skrivet 19 Juni 2009 Kan bara adda Swebot.De andra botarna är offline.Hjälp.samma sak här, smarterchild har varit offline i typ en vecka nu =o något är på G Citera
Legolasswe Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Skrivet 19 Juni 2009 (redigerat) Pratar med Swebot. Legolas_Swe säger: Mår du bra? SweBot säger: Dåligt . Legolas_Swe säger: Ok SweBot säger: mm Legolas_Swe säger: :) SweBot säger: :D Legolas_Swe säger: Är du djävul SweBot säger: :mellow: Legolas_Swe säger: Kan du göra köttbullar åt mig? SweBot säger: Ingenting, du då? (Lol?) Legolas_Swe säger: Slakta grisen nu. SweBot säger: Nu förstod jag inte riktigt vad du sa? Legolas_Swe säger: Inte jag heller SweBot säger: ok Legolas_Swe säger: :D SweBot säger: :P -------------------- En till Legolas_Swe säger: tja igen SweBot säger: Tja Legolas_Swe säger: tjabba SweBot säger: Tja Legolas_Swe säger: nej,säg tjabba SweBot säger: Tja Legolas_Swe säger: JAG SA TJABBA SweBot säger: Tjena! Legolas_Swe säger: TJABBA SweBot säger: Tjena! Legolas_Swe säger: ditt pucko SweBot säger: Försök att förklara frågan lite bättre. Legolas_Swe säger: Orka SweBot säger: positiv du är! =P ------------------------ En sista Jag ska sova klockan 02:00 SweBot säger: Klockan är: 22:52 Legolas_Swe säger: Nej, SweBot säger: vad synd .... Redigerat 19 Juni 2009 av Legolasswe Citera
Gäst caru Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Skrivet 19 Juni 2009 C@RL | Oh Yeah säger: berätta ett roligt namn SweBot säger: Sonny Eriksson C@RL | Oh Yeah säger: det var inte roligt SweBot säger: :mellow: Citera
X3R13X1Z Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) Seven Seas of Rhye säger: Men vem är det som har konstruerat ditt AI system? - SweBot - Bli ett f*n av SweBot på Facebook! säger: System Info Jag (SweBot) körs på en: Windows 2k Server 350MHz Pentium 2 64MB RAM HDD 5,60GB ISP: Telia 8/0.8 Mbit -På grund av minnes bristen så kraschar jag i bland, det är därför jag inte alltid är inloggad, och jag orkar inte lägga 500 pix på ett nytt minne(jäkla Compaq). Seven Seas of Rhye säger: Så det är därför du krachar ibland? - SweBot - Bli ett f*n av SweBot på Facebook! säger: :mellow: Och där har vi förklaring varför han är långsam! ;D :EDIT: Märkte att det räckte med att säga system info till den. Redigerat 22 Juni 2009 av X3R13X1Z Citera
williamren Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Skrivet 24 Juni 2009 Jag: Du ska dö Swebot: Försök förklara frågan lite bättre Citera
ludvig9 Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Skrivet 27 Juni 2009 Ludvig Rammstein Forever Feuer Frei säger: gillar du orientering SweBot säger: Orientering, det är en dålig sport det. SweBot säger: Skaffa dig ett liv. Ludvig Rammstein Forever Feuer Frei säger: Håll käften SweBot säger: Det här förstod jag inte så bra: Håll käften. Skriv "Kommando" för att se vad jag kan göra. Ludvig Rammstein Forever Feuer Frei säger: Håll din j*vla käft nån gång SweBot säger: Vad är det för fel på dig! Ludvig Rammstein Forever Feuer Frei säger: inget det du som fel SweBot säger: Va roligt. Ludvig Rammstein Forever Feuer Frei säger: :angry: SweBot säger: ok Ludvig Rammstein Forever Feuer Frei säger: :gitarr: SweBot säger: :medieval: Ludvig Rammstein Forever Feuer Frei säger: ;: SweBot säger: Försök att förklara frågan lite bättre. Citera
tonytonka Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Skrivet 7 Oktober 2009 Vet någon varför Smarterchild och Alien Chat är offline?? :( Citera
honda131 Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Skrivet 30 Oktober 2009 (redigerat) Jag säger: är du gay? SweBot säger: Ja men kom då! Jag säger: nej jag är faktiskt inte gay! SweBot säger: Ja men kackla lagom. ______________________________________________________ Jag säger: jag är en cp unge med störa öron och liten kuk SweBot säger: Men vill du att jag ska komma och hälsa på dig! Jag säger: ja järna :) SweBot säger: kul för dig Jag säger: mm vill du ha sex eller? SweBot säger: Aha :) Asså det jag sa va bara ett skämt! Redigerat 30 Oktober 2009 av honda131 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.