Svampen2 Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 jag söker efter master sword som finns i faron woods men jag hittar inte ruinerna ;: nån som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 (redigerat) gå till platsen där första templet finns(orkar inte skriva mer, im lazy ;: ) Redigerat 6 Mars 2008 av Yiazmat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 okej ska göra det nåsta vecka ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 varför nästa vecka?:huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 (redigerat) ska till min morsa i morn finss det nånting svårt där som jag borde veta? Redigerat 7 Mars 2008 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 tja, du ska gå igenom en skog utan karta, och göra ett pussel på slutet innan du får master sword(länk till lösningen: http://www.gamefaqs.com/console/wii/file/928519/46615 ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snusmumriken Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Jag har för mig att man skulle gå upp på en kulle och sen använda nåt så man flyger så kan man flyga till et ställe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 ett ord: what? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 (redigerat) Jag har för mig att man skulle gå upp på en kulle och sen använda nåt så man flyger så kan man flyga till et ställe.. eh? jag fattar mycke <_< tja, du ska gå igenom en skog utan karta, och göra ett pussel på slutet innan du får master sword(länk till lösningen: http://www.gamefaqs.com/console/wii/file/928519/46615 ) tack den blir nog användbar skriver ut.... jag är klar jag ligger vid templet Redigerat 11 Mars 2008 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg