Ozoon Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 det är väl wierd al yankovic som har gjort den!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Nepp! Musiken: Joe Pleiman Multimedia: Josh Spaulding Så det är inte wierd al yankovic som har gjort den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Ps. Jag fick den av en kompis, min syrra såg den och annonserade ut på hela denna sajten. Jo den är fruktansvärt kul, nån som vet om det finns fler filmer i samma stil nånstans? JA jag har letat på Josh´s och Joe´s hemsidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Den är rågrym tycker jag. Den äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Det där j*vla "s"et Jag gcik ju inte på fel länk i över 1 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Va på dig själv du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 En grym låt av System of a Down: Link, he come to town Come to save the Princess Zelda Ganon took her away Now the children don't play But they will when Link saves the day Hallelujah! Now Link, fill up your hearts So you can shoot your sword with power And when you're feeling all down The fairy will come around So you'll be brave, and not a sissy coward Now Link has saved the day Put Ganon in his grave So now Zelda is free And now our hero shall be Link! I think your name shall go down into history Coolt texten som du skrev är till och m,ed rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.