Gäst JackBlack Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Skrivet 8 Mars 2008 http://www.youtube.com/watch?v=0zIDrykSlsc hahaha LOL xD Kolla in den här filmen hahahaha Lasse Granqwist är Kung xD Citera
Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Skrivet 11 Mars 2008 time out är kul hahahaha bra video Citera
Gäst JackBlack Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Skrivet 15 Mars 2008 (redigerat) hahahahaha Bra svar Golf Bra svar du är Bäst och Stört Skön Grabb jag får snart Hjärt flimmer så som jag skrattar hahaha LOL xD Redigerat 15 Mars 2008 av JackBlack Citera
Gäst GlassApan Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Skrivet 16 Mars 2008 hahahahaha Bra svar Golf Bra svar du är Bäst och Stört Skön Grabb jag får snart Hjärt flimmer så som jag skrattar hahaha LOL xDlol? Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Skrivet 16 Mars 2008 hahahahaha Bra svar Golf Bra svar du är Bäst och Stört Skön Grabb jag får snart Hjärt flimmer så som jag skrattar hahaha LOL xDEtt tecken på överaktivitet i humor.Fick inte ens ett flin på läpparna. Tycker även att Lasse är rent utav tråkig. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.