Kraver Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Nu är det så att jag precis installerat om min andra data. Men nu har jag problemet med att jag inte kan skriva ,Å Ä Ö. Jag kan inte heller göra @. Jag har installerat programvaran till tangentbordet men det funkar ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Nu är det så att jag precis installerat om min andra data. Men nu har jag problemet med att jag inte kan skriva ,Å Ä Ö. Jag kan inte heller göra @. Jag har installerat programvaran till tangentbordet men det funkar ändå inte. Testa Shift + Alt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 8 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 nej det funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 vad är det för tangentbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 8 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Ett logitech MX3200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 hm... kan inte så mkt om detta, du kanske behöver nya drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.