💬
Logga in
Fuska.se

Spel Som Man Kan Ladda Ned!

21 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hej. Jag vill ha några onlinespel som man får levels i och som man kan ladda ned. Skriv bara de som är bra inte de som är tråkiga. Man ska även kunna gå runt med sin gubbe.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Hej. Jag vill ha några onlinespel som man får levels i och som man kan ladda ned. Skriv bara de som är bra inte de som är tråkiga. Man ska även kunna gå runt med sin gubbe.

Perfect world, fast det är ett jäkla stort spel. Kolla min tråd om det i webbspel forumet
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

ja vet redan om Perfect World. Jag vill ha andra också. Så de e bara att skriva på :D

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

ja vet redan om Perfect World. Jag vill ha andra också. Så de e bara att skriva på :D

Warrock, silkroad (i silkroad e det alltid fullt), twelvesky (vet inte om det är kul, laddar ner det nu), maplestory, hero online, runescape och många mer. Jag har inte provat alla... Bara 5/6

Här har du lite att välja på. ;)

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Cabal Online

Nu blev jag Minifuskare^^

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Cabal Online

Nu blev jag Minifuskare^^

OMG grattis! :D

(sry för off topic men ville ju bara säga grattis :))

Googla acclaim, på deras sida finns det spel!

Senast ändrad:

9 Mar 2008
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

Tack så mycket för alla spel. Och skriv gärna på ni som vet fler bra. Och juste... Grattis Raffed!

Nivå 7 · Fuskare

tibia, 9dragons, tricksteronline, tales of pirates online, knightonline,

Nivå 6 · Fuskare
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #10

tackar! Fortsätt och skriv på :)

Nivå 3 · Lärling

Pedemaster, en perfekt tråd om google inte hade existerat men tyvärr så gör existerar det och... använd google plz spamma inte forumet.

// En sur forumit

Annars är flyff kul och maplestory

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Pedemaster, en perfekt tråd om google inte hade existerat men tyvärr så gör existerar det och... använd google plz spamma inte forumet.

// En sur forumit

Annars är flyff kul och maplestory

E dethär spamm? Jag frågar bara om onlinespel. Så om någon vet flera så blir jag glad om ni skriver in tack :D

Nivå 6 · Fuskare

det finns säkert över 100 såna här trådar här...du kunde ju kollat i dem först..sen finns ju internet som är väldigt effektiv när man ska söka efter nåt.

men jag tror inte det är spam direkt. det är ju enklare att göra en ny tråd än att återuppliva en 3-4månader gammal tråd bara för att säga : vet nån några fler? :P

då hade du antagligen minst fått en ts för onödigt inlägg.

vilken typ av spel vill du ha?

Scions of fate, http://fate.netgame.com/

Nivå 5 · Fuskare

ladda ner Perfect world! (4gb xD)

Gå in HÄR och välj mellan fantasy, modern och Si-fi. Sen gör du som på bilden (orkar inte förklara.)

post-67148-1205086851_thumb.jpg

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #16

ja vill ha helst ha mmorpg spel

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Gå in där så hittar du massor, va inte lat nu. Se så iväg med dig nu.

Nivå 6 · Fuskare

download.com är en av de segaste sidor som finns :P ladda inte ner därifrån.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

download.com är en av de segaste sidor som finns :P ladda inte ner därifrån.

mm ladda inte ner där föresten, leta bara efter spel där som du sen googlar, sen försöker hitta den från nån annan site :P

(Skulle ladda ner ett spel som jag skulle tipsa om men det tog 9 timmar och det va 900mb tror jag, så jag sket i det..)

10 Mar 2008
Nivå 1 · Novis

www.acclaim.com

Klicka dig vidare till BOTS.

Jag har själv över 10 lv 100. Fett grymt spel.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in