Gäst Double Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Jag fick en sådan där "Popcorn maskin" i födelsedags present igår, för jag älskar poppcorn xDD Men ja, har ni en? :) Skicka gärna bilder på dom med isf. http://i29.tinypic.com/35brpdz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 jo jag har en. fick den för typ 2 år sen, har använt den 2ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Fick en när jag sålde jultidningar men den gick sönder:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Okei, men dom gör ju skit goooa popcorn. :) Har poppat två ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Har ingen popcornmaskin men skulle gärna villa ha en :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Fick en för länge sen när jag sålde jultidningar, bara poppat en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Okej, skita gooa popcorn jue. :D Snake, bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Har tyvärr ingen bild :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Smaken beror väll på vilket märke popcorna är från? Tycker bara att popcornmaskiner verkar onödiga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Smaken beror väll på vilket märke popcorna är från? Tycker bara att popcornmaskiner verkar onödiga.... Haha, men kan ju vara lite kul att ha. Och om man är poppcorn nörd som jag så ska man ju bara ha. poppar 1-2 gånger per dag, varge dag. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 har ej men skulle vilja ha en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Har haft men gick sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.