Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Har haft men gick sönderdem värkar inte så hållbara......? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Har haft men gick sönderdem värkar inte så hållbara......? :blink: ne inte specielt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 jag fick en från jultidningarna men den började typ brinna första gången jag använde den ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 jag fick en från jultidningarna men den började typ brinna första gången jag använde den ;:shit haha brinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 jag fick en från jultidningarna men den började typ brinna första gången jag använde den ;:Jo bra kvalite på den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 kvalite beror väll på märke, äter inte popcorn så ofta men det skulle vara kul att ha en egen brinnande popcorn maskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Blir det någon skillnad på popcornen om man använder maskin?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Har en mikro... Kan nån förklara vad en popcornmaskin gör som är så speciellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Popcornmaskin är en popcorn maskin som man poppar popcorn i helt enkelt, så det är inget större speciellt, men dom bra födelarna är ju att alla popcorn poppas och dom är smöriga o gooa ;D Och ni andra som hade en har nog gjort fel, läste anvisningarna, man ska ha 2 tsk olja, och inte fulla med popcorn osv ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 (redigerat) Har en mikro och det duger gott.Vem orkar slösa pengar på popcornmaskin? EDIT:Ändrade på lite smött öch gött Redigerat 14 Mars 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Har en mikro och det duger gott.Vem orkar slösa pengar på popcornmaskin? EDIT:Ändrade på lite smött öch gött Den kostar typ 200kr och så poppas alla stjärnor innan allt är bränt <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.