Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

I början av Gears of War nästan så ska man locka ut en breseker så man kan döda honom. Jag dör hela tiden och undrar om nån har nåt tips för att jag ska klara mig.

Tack för all hjälp...om jag får nån....

Skrivet

Inte svårt när man klurar ut det, spring bara till dörrarna och få henne att krossa dem, om du har live så adda PaperCorpse så kan jag hjälpa dig om du fortfarande inte klarat det.

Skrivet

jag försökte rulla åt sidan när hon sprang emot mig, gick åt h*lvete. kasta bara en granat framför dörren, när granaten sprängs så sprängs dörren. ps. passa dig annars blir din polare dödad = game over:|

Skrivet

Använd Hammer of Dawn (det enda som kan skada henne.)

Gå istället för att springa. Exakt när hon har berserkat sig mot dig kan du snabbt springa vart du vill tills hon återhämtar sig.

Ps: Det är den kvinnliga Locasten. (I wonder how they make love?)

• 3 veckor senare...
Gäst Zakakiro
Skrivet

vilken svårighetsgrad kör du på? berserkern är as lätt på alla svårighetsgrader jue xD

Skrivet

Har klarat bersekern första och andra gången men lämnat tillbaka spelet (körde det i 10dagar och lämna tillbaka det och fick alla pengarna tillbaka.), men funderar på att köpa det igen.

• 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...