litetill Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 jag har fastnat igen :rolleyes: nu är jag på island of the dead och vet inte vad jag ska gjöra? HJÄLP!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 jag har fastnat igen :rolleyes: nu är jag på island of the dead och vet inte vad jag ska gjöra? HJÄLP!!!!Ska jag säga dig vad du ska göra? Lära dig att stava rätt . >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
litetill Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) jag har fastnat igen :rolleyes: nu är jag på island of the dead och vet inte vad jag ska gjöra? HJÄLP!!!!Ska jag säga dig vad du ska göra? Lära dig att stava rätt . >_> säg vad jag ska göra och jag stavar inte så bra :rolleyes: Redigerat 9 Mars 2008 av litemer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Öh... jo gå in i grottan och sedan kan du spränga väggen där så finns det lite hemskheter men också godheter. sedan ska du till det normala trädet och gå 13 åt väster och sju åt norr. där ska du gräva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Jag har inte detta zelda spelet men jag har en kompis som har varvat det så jag kan fråga honom. Vad hare du fastnat med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 :meddum: Gabriella menar 13 plattor åt vänster och 7 upp (hoppas jag, annars har hon fel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg