Trips Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Pouya: Upptäckte en till grej, du klagade på Snake när han inte använde spoiler tags när han undrade hur du visste att Master chief heter John, medans du skriver att han heter John i ditt första inlägg. Lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Det är ett grymt spel :bah: "grymt sa grisen!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Man är en grön kille med hårda kläder och ska döda oranga trekantiga monster... Det är typ vad halo går ut på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Man är en grön kille med hårda kläder och ska döda oranga trekantiga monster... Det är typ vad halo går ut på. Lol... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 det är lite svårt att skriva allt man vet om halo, skulle bli ganska mycket text. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 det är lite svårt att skriva allt man vet om halo, skulle bli ganska mycket text.Sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Sen när heter han John? Längesen jag spelade spelet men minns bara att han kallas Master chief. Säkert att du inte tänker på den svarta killen vid namn Johnson? Ta spoiler tänk om andra vill inte veta det men nu har du sagt det såklart han heter john han är en kille jag har läst han heter John som 14 årsåldern tränade han hårt med andra ungefär 74 ´tonåren den där filmen visar inte att han är robot asså bara lawlessEagle vet ni vet inget http://com.halosweden.com/index.php?option...9&Itemid=26 läs denna så fattar ni lite!! Lol, att han heter John avslöjar inte något utav handlingen i spelen, så jag tippar på att ingen bryr sig. Det du säger i ditt inlägg avslöjar mycket mer (Eftersom att han heter John inte avslöjar ett piss.), och tillåt mig skriva "lol" en gång till, "ni vet inget", hur f*n kan du veta det? Att Lawlesseagle25 länkar till en bra sida, betyder det att han är den enda här som vet något om Halo (Inget illa menat till Lawlesseagle25 :P )? Och Halokillen's inlägg var på skoj, det är du som inte vet något. Men tänk att jag inte visste att Halokillen´s inlägg var på skoj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Ja men du sa att mitt inlägg var en spoiler. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Sen när heter han John? Längesen jag spelade spelet men minns bara att han kallas Master chief. Säkert att du inte tänker på den svarta killen vid namn Johnson? Ta spoiler tänk om andra vill inte veta det men nu har du sagt det såklart han heter john han är en kille jag har läst han heter John som 14 årsåldern tränade han hårt med andra ungefär 74 ´tonåren den där filmen visar inte att han är robot asså bara lawlessEagle vet ni vet inget http://com.halosweden.com/index.php?option...9&Itemid=26 läs denna så fattar ni lite!! Lol, att han heter John avslöjar inte något utav handlingen i spelen, så jag tippar på att ingen bryr sig. Det du säger i ditt inlägg avslöjar mycket mer (Eftersom att han heter John inte avslöjar ett piss.), och tillåt mig skriva "lol" en gång till, "ni vet inget", hur f*n kan du veta det? Att Lawlesseagle25 länkar till en bra sida, betyder det att han är den enda här som vet något om Halo (Inget illa menat till Lawlesseagle25 :P )? Och Halokillen's inlägg var på skoj, det är du som inte vet något. Men tänk att jag inte visste att Halokillen´s inlägg var på skoj! Isåfall tycker jag att du bör lära dig vad ironi är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 btt nu. och om man vill lära sig lite om halo så ska man kolla på halo wikipedia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SilentPrince Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Master Cheif kidnappades när han var lite för att delta i Sparta Projektet. Hans nuvarande identitet är John 117. För dem som sett slutet av Halo 3 så ser ni att han skrivit 117 på Minnesplatsen(går inte att missa) Varje spartan fick en Al (tror att cortanas sort kallas för det) men eftersom att de andra spartanerna dog så finns inte de andra Al kvar... Jag tror att allt denna information var korrekt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Sen när heter han John? Längesen jag spelade spelet men minns bara att han kallas Master chief. Säkert att du inte tänker på den svarta killen vid namn Johnson? I slutet av 3 säger Cortana de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg