Gäst TheWho Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Hejsan! :) Nyss hittade jag ett gratis MMORPG som verkar vara ganska bra, det heter Scions of Fate. Det är av samma skapare som Hero Online (netgame), men detta verkar mycket bättre. Kan först berätta att Scions of Fate är ett gratis MMORPG som faktiskt verkar riktigt skoj. Jag har själv tänkt påbörja en ny karaktär med profession "Spearman". Man kan välja inom 5 stycken professions, nämligen dessa. - Swordman "The Swordsman is known for his incredibly offensive capabilities. The two-handed sword leads to strong and accurate attackes, but lacks in defense." - Bladesman "Bladesmen do not have the offensive prowess of the Swordsman, but make up for that with a focus on defensive capabilities. Many view the Bladesman as a formidable defensive force with their one-handed blades." - Spearman "What the Spearman lacks in defense, HP, and attack speed, he makes up for in pure damage. The Spearman may be slow, but he is definitely the strongest melee class." - Bowman "The Bowman primarily uses ranged attacks to take down an enemy from afar. This is because of his low defense and high offense." - Healer "With the highest amount of chi amongst the classes, the Healer is well suited for being the only support class." Lite direktöversatt från hemsidan: "Det finns två sorts människor i världen, de som känner till Scions of Fate och de som inte gör det. Människor som är 10 år gamla till de som är 30 år gamla har spelat Scions of Fate. Från dess äventyr som en serie till ett MMORPG, har Scions of Fate alltid kombinerat komisk grafik med ljus, luftig humor. Scions of Fate är ett spel som alla människor, oavsätt ålder och livsstil kan njuta av. De gulliga karaktärerna, det storta utbudet av uttryck(ssymboler?), de dödliga men vackra combat skillsen, allt detta bidrar till Scions of Fate spelupplevelsen. Ännu bättre är när spelare spelar tillsammans och delar spelglädjen med varandra samtidigt som de möter monster, och växer ihop som en familj. (WTF?)" Av egen åsikt tycker jag spelet verkar riktigt skoj och man har roligt med det. Jag rekommenderar fler att börja på det och jag tror även många av er kommer gilla Scions of Fate. Grafiken verkar skön. När man är i level 20 (eller det kanske var 30?) så får man välja sida, Chaos eller Order. Man kan också skaffa eget hus. Registrering: http://www.netgame.com/account/new_account/index.php Nedladdning: http://fate.netgame.com/support/down.php Hemsidan: http://fate.netgame.com/ Vore verkligen kul om nåra från fuska började spela detta. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Om ja ska vara ärlig tyker jag detta spelet suger... om man klickar på att gubben ska slå så tar det typ 5-6 sek innan den slår O.o :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 det kan kanske bero på din dator eller dit bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Kan du berätta lite om handlingen med mera? Tillexempel om man lvlar fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Jag har testad det och japp, vanligt grind mmorpg spel...med andra ord tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 ok, jag tror att jag väntar med nya mmorpg tills guild wars 2 kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Jag har testad det och japp, vanligt grind mmorpg spel...med andra ord tråkigt.Japp, det är helt rätt. Verkade mkt bättre än det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.