Hoppa till innehåll

Scions Of Fate


Gäst TheWho
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst TheWho

Hejsan! :)

 

Nyss hittade jag ett gratis MMORPG som verkar vara ganska bra, det heter Scions of Fate. Det är av samma skapare som Hero Online (netgame), men detta verkar mycket bättre.

 

Kan först berätta att Scions of Fate är ett gratis MMORPG som faktiskt verkar riktigt skoj.

 

Jag har själv tänkt påbörja en ny karaktär med profession "Spearman".

 

Man kan välja inom 5 stycken professions, nämligen dessa.

 

- Swordman

"The Swordsman is known for his incredibly offensive capabilities. The two-handed sword leads to strong and accurate attackes, but lacks in defense."

 

 

- Bladesman

"Bladesmen do not have the offensive prowess of the Swordsman, but make up for that with a focus on defensive capabilities. Many view the Bladesman as a formidable defensive force with their one-handed blades."

 

 

- Spearman

"What the Spearman lacks in defense, HP, and attack speed, he makes up for in pure damage. The Spearman may be slow, but he is definitely the strongest melee class."

 

 

- Bowman

"The Bowman primarily uses ranged attacks to take down an enemy from afar. This is because of his low defense and high offense."

 

 

- Healer

"With the highest amount of chi amongst the classes, the Healer is well suited for being the only support class."

 

 

Lite direktöversatt från hemsidan:

"Det finns två sorts människor i världen, de som känner till Scions of Fate och de som inte gör det.

 

Människor som är 10 år gamla till de som är 30 år gamla har spelat Scions of Fate. Från dess äventyr som en serie till ett MMORPG, har Scions of Fate alltid kombinerat komisk grafik med ljus, luftig humor.

Scions of Fate är ett spel som alla människor, oavsätt ålder och livsstil kan njuta av.

 

De gulliga karaktärerna, det storta utbudet av uttryck(ssymboler?), de dödliga men vackra combat skillsen, allt detta bidrar till Scions of Fate spelupplevelsen. Ännu bättre är när spelare spelar tillsammans och delar spelglädjen med varandra samtidigt som de möter monster, och växer ihop som en familj. (WTF?)"

Av egen åsikt tycker jag spelet verkar riktigt skoj och man har roligt med det. Jag rekommenderar fler att börja på det och jag tror även många av er kommer gilla Scions of Fate. Grafiken verkar skön.

 

När man är i level 20 (eller det kanske var 30?) så får man välja sida, Chaos eller Order.

 

Man kan också skaffa eget hus.

 

 

Registrering: http://www.netgame.com/account/new_account/index.php

Nedladdning: http://fate.netgame.com/support/down.php

Hemsidan: http://fate.netgame.com/

 

Vore verkligen kul om nåra från fuska började spela detta. :)

 

post-72327-1205076897_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...