Proccito Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Blir disconected hela tiden med en gubbe Vad ska jag göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Blir disconected hela tiden med en gubbe Vad ska jag göra logga in på en annan och skriva till gm kan vara en bra början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Hur gör jag det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 du har prolly problem med din uppkoppling. belasta inte linan med för mkt annat när du spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Det enda jag har när jag spelar är spelet och internet såklart ;) Finns det något annat som kan vara fel :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Brandväggen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg