0013 Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 (redigerat) [] Redigerat 31 Maj 2008 av 13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 (redigerat) gladiator är en bra grund när man ska börja köra arena, du kanske gillar att pvpa i fullt blått istället men det är din åsikt. självklart kan man inte springa omkring i gladiator när man ligger på 1.7k rating däremot Kan man inte? http://img529.imageshack.us/img529/2559/wowscrnshot031608233136wb4.jpg du har lite andra saker också ;) jag menar typ full gladiator och resten blått, som man precis dingat 70 edit: jag såg att du posta screenshot i den andra tråden och där såg jag att du hade vengeful legs lr chest eller vad det nu är (kjolen) :P Det är då inte Vengeful legs. Det är en chest och är från första bossen i Zul'Aman. Robes of heavenly purpose heter den.När jag fixade den ratingen hade jag 4/5 gladiator. 4/5 vindicator. Samt 1 vengeful (gloves(den billigaste av alla vengeful)). Dessutom använder jag inte PvE gear i PvP. Totalt värdelöst. D.v.s bilden jag postade här har inget med bilder i andra tråden att göra. Bilden i andra tråden är i mitt PvE gear. Jag PvP'ar i PvP gear. Ok, den var jäkla lik iaf ;P Redigerat 19 Mars 2008 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg