Symptom Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 är inte säker på att jag förstod vad du menade lawl. klart folk vill ha s1-setet? väldigt enkelt att få och behövs i arenan. på din rating kan man kanske köra med d3-delar(?), men så är inte fallet på högre rating. som du säkert vet får man högre arena points ju högre rating dvs att man lättare kan skaffa ihop s2 alt. s3. så tycker du inte om dessa "noobs" bör du kanske spela ngt annat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 S1 honor saken förstör spelet, allt för lätt att få gear. Alla ser likadana ut, det blir så enformigt att man blir galen! s2 och s3 är ju ok, man kan ju inte få dom så snabbt som s1, tycker att man borde måsta fara mera instance för att få gear istelle för att kinna AV. Det är min åsikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 är inte säker på att jag förstod vad du menade lawl. klart folk vill ha s1-setet? väldigt enkelt att få och behövs i arenan. på din rating kan man kanske köra med d3-delar(?), men så är inte fallet på högre rating. som du säkert vet får man högre arena points ju högre rating dvs att man lättare kan skaffa ihop s2 alt. s3. så tycker du inte om dessa "noobs" bör du kanske spela ngt annat?Jag kör på 1700 ish rating, och har vengeful hördu, och season 1 är värdelöst. "S1 honor saken förstör spelet, allt för lätt att få gear. Alla ser likadana ut, det blir så enformigt att man blir galen! s2 och s3 är ju ok, man kan ju inte få dom så snabbt som s1, tycker att man borde måsta fara mera instance för att få gear istelle för att kinna AV. Det är min åsikt." -nod- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 S1 honor saken förstör spelet, allt för lätt att få gear. Alla ser likadana ut, det blir så enformigt att man blir galen! s2 och s3 är ju ok, man kan ju inte få dom så snabbt som s1, tycker att man borde måsta fara mera instance för att få gear istelle för att kinna AV. Det är min åsikt. Tro mig man kan visst få s2/s3 snabbt kanske inte s3wep o shoulders men points som behövs för att köpa dom bara fixar någon som b00star ditt lags rating till 2k sen kör man 10matcher veckan efter får man c.a 800-900points! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 S1 honor saken förstör spelet, allt för lätt att få gear.Alla ser likadana ut, det blir så enformigt att man blir galen! s2 och s3 är ju ok, man kan ju inte få dom så snabbt som s1, tycker att man borde måsta fara mera instance för att få gear istelle för att kinna AV. Det är min åsikt. Tro mig man kan visst få s2/s3 snabbt kanske inte s3wep o shoulders men points som behövs för att köpa dom bara fixar någon som b00star ditt lags rating till 2k sen kör man 10matcher veckan efter får man c.a 800-900points! Köper boost i arena? kan man bli så patetisk?=.= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 är inte säker på att jag förstod vad du menade lawl. klart folk vill ha s1-setet? väldigt enkelt att få och behövs i arenan. på din rating kan man kanske köra med d3-delar(?), men så är inte fallet på högre rating. som du säkert vet får man högre arena points ju högre rating dvs att man lättare kan skaffa ihop s2 alt. s3. så tycker du inte om dessa "noobs" bör du kanske spela ngt annat?Jag kör på 1700 ish rating, och har vengeful hördu, och season 1 är värdelöst. "S1 honor saken förstör spelet, allt för lätt att få gear. Alla ser likadana ut, det blir så enformigt att man blir galen! s2 och s3 är ju ok, man kan ju inte få dom så snabbt som s1, tycker att man borde måsta fara mera instance för att få gear istelle för att kinna AV. Det är min åsikt." -nod- s1 är verkligen inte värdelöst. förgrund till de andra seten och underlättar arena-scenen. vf ska man inte kunna få rewards i bg's? syftar på ditt av-uttalanade. utan dem skulle bg-scenen dö ~_~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 är inte säker på att jag förstod vad du menade lawl. klart folk vill ha s1-setet? väldigt enkelt att få och behövs i arenan. på din rating kan man kanske köra med d3-delar(?), men så är inte fallet på högre rating. som du säkert vet får man högre arena points ju högre rating dvs att man lättare kan skaffa ihop s2 alt. s3. så tycker du inte om dessa "noobs" bör du kanske spela ngt annat? Jag kör på 1700 ish rating, och har vengeful hördu, och season 1 är värdelöst. "S1 honor saken förstör spelet, allt för lätt att få gear. Alla ser likadana ut, det blir så enformigt att man blir galen! s2 och s3 är ju ok, man kan ju inte få dom så snabbt som s1, tycker att man borde måsta fara mera instance för att få gear istelle för att kinna AV. Det är min åsikt." -nod- s1 är verkligen inte värdelöst. förgrund till de andra seten och underlättar arena-scenen. vf ska man inte kunna få rewards i bg's? syftar på ditt av-uttalanade. utan dem skulle bg-scenen dö ~_~ Nämn en spelare med full season 1 och bra rating, som är en main. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Hej.. Undrade bara om det är sant att på pre-tbc så höll alterac valley matcherna på i flera timmar ibland ?Ja, de brukade hålla på i ca 4-6 timmar, och horde vann alltid. Fast alliance kanske vann var 30dje gång, men sedan började de rusha och då vann oftast ally. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Hej.. Undrade bara om det är sant att på pre-tbc så höll alterac valley matcherna på i flera timmar ibland ?Ja, de brukade hålla på i ca 4-6 timmar, och horde vann alltid. Fast alliance kanske vann var 30dje gång, men sedan började de rusha och då vann oftast ally. f*n heller, de flesta varade i 1 timme, och alliance vann alltid lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 (redigerat) nej de flesta varade i över en timme.. 6 timmar är dock lite att ta i, det kanske fanns men absolut inte ofta Redigerat 15 Mars 2008 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 är inte säker på att jag förstod vad du menade lawl. klart folk vill ha s1-setet? väldigt enkelt att få och behövs i arenan. på din rating kan man kanske köra med d3-delar(?), men så är inte fallet på högre rating. som du säkert vet får man högre arena points ju högre rating dvs att man lättare kan skaffa ihop s2 alt. s3. så tycker du inte om dessa "noobs" bör du kanske spela ngt annat? Jag kör på 1700 ish rating, och har vengeful hördu, och season 1 är värdelöst. "S1 honor saken förstör spelet, allt för lätt att få gear. Alla ser likadana ut, det blir så enformigt att man blir galen! s2 och s3 är ju ok, man kan ju inte få dom så snabbt som s1, tycker att man borde måsta fara mera instance för att få gear istelle för att kinna AV. Det är min åsikt." -nod- s1 är verkligen inte värdelöst. förgrund till de andra seten och underlättar arena-scenen. vf ska man inte kunna få rewards i bg's? syftar på ditt av-uttalanade. utan dem skulle bg-scenen dö ~_~ Nämn en spelare med full season 1 och bra rating, som är en main. jobbigt att kolla upp alla 9miljoner spelare, så nej det kan jag ej. du förstår inte mitt budskap; s1 är en grund för att få de bättre seten. jag själv har inte tid att förlora i arena pga att jag kör med pve-gear. därför farmar jag s1. många andra gör som jag. har förövrigt bara kört pve innan, pvp är för mig en ny njutning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 är inte säker på att jag förstod vad du menade lawl. klart folk vill ha s1-setet? väldigt enkelt att få och behövs i arenan. på din rating kan man kanske köra med d3-delar(?), men så är inte fallet på högre rating. som du säkert vet får man högre arena points ju högre rating dvs att man lättare kan skaffa ihop s2 alt. s3. så tycker du inte om dessa "noobs" bör du kanske spela ngt annat? Jag kör på 1700 ish rating, och har vengeful hördu, och season 1 är värdelöst. "S1 honor saken förstör spelet, allt för lätt att få gear. Alla ser likadana ut, det blir så enformigt att man blir galen! s2 och s3 är ju ok, man kan ju inte få dom så snabbt som s1, tycker att man borde måsta fara mera instance för att få gear istelle för att kinna AV. Det är min åsikt." -nod- s1 är verkligen inte värdelöst. förgrund till de andra seten och underlättar arena-scenen. vf ska man inte kunna få rewards i bg's? syftar på ditt av-uttalanade. utan dem skulle bg-scenen dö ~_~ Nämn en spelare med full season 1 och bra rating, som är en main. jobbigt att kolla upp alla 9miljoner spelare, så nej det kan jag ej. du förstår inte mitt budskap; s1 är en grund för att få de bättre seten. jag själv har inte tid att förlora i arena pga att jag kör med pve-gear. därför farmar jag s1. många andra gör som jag. har förövrigt bara kört pve innan, pvp är för mig en ny njutning. Hur kan du då säga detta när du inte vet typ, ett skit, om pvp? Har pvp'at I 1½ år och vet en hel del Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg