Laserturken Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) Visar lite bilder: är e mina vanliga armour Här e min lvl lista :) Här e mina saker :) SAkerna i banken :) Combat lvl:en :) Redigerat 9 Mars 2008 av pouya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Vad jag vet så är den bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Mina jobbar kläder när jag hugger träd o m.m Mer kommer ;) Här e den sista mina armour jag har på ser ni :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Nej, så bra är den inte. Skaffa bättre armour, gå upp i attack, strenght och defence. Du hade inte så mycket i banken heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 cb level? Inte så bra=/ men hyfsat mkt pengar för dina .. "skills"... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 aröfr använder du digitalkamera/mobil trycka bara på print screen sen in i paint och klistra in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Har bärbar data funkar inte.... Nej, så bra är den inte. Skaffa bättre armour, gå upp i attack, strenght och defence. Du hade inte så mycket i banken heller. Men jag håller på ju så snabbt går det inte! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Rätt bra beroende på hur länge du har spelat. jag är i lvl 68 och har snart spelat i 2 månader :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 tror den var ganske bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Rätt bra beroende på hur länge du har spelat. jag är i lvl 68 och har snart spelat i 2 månader :)Beror ju på hur MYCKET man kör. Jag har ju även en lvl 59 som är över 3 år :PFast jag kör nästan aldrig runescape. Jag slåss inte mycket jag tränar mest WC och sånt. Det som är kul är iaf events ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Jag typ i 2 år jag spelar inte mycket jag borde ha varit i lvl något med lvl 86 för jag har två gubbar en i lvl 64 som jag har gett bort deen suger! så gjorde en ny gubbe o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Har bärbar data funkar inte.... Nej, så bra är den inte. Skaffa bättre armour, gå upp i attack, strenght och defence. Du hade inte så mycket i banken heller. Men jag håller på ju så snabbt går det inte! <_< har du testat trycka på Fn och sen Prt Sc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg