Rokay1 Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Det här är dom sims 2 jag har: Djurliv Arbetsliv Nattliv Studentliv Jorden runt och jag har the sims 1 också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Jag vill ha livet i en lägenhet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 The sims 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krisgun Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag har the sims året runt,the sims jorden runt och the sims djurliv och självklart the sims 1. B) B) Jag har alla the sims 2 expansioner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonymmm Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Jag har: The sims 2 The sims 2: Året Runt The sims 2: Fritid Året runt är väldigt roligt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 har alla sims 2:er . T.O.M livet i lägenhrt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
juniorkolle Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 jag har:arbetsliv,djurliv,the sims 2 och kök och badrum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jjosefune Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 jag e nöööörd så jag har alla i the sims1 och 2 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst parole Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Oj... ehh.... jag har en massa spel. och här kommer de: The Sims: The Sims (orginal) The Sims Livin' it up The Sims House Party The Sims Unleashed The Sims On Holiday The Sims Superstar The Sims 2: The Sims 2 (orginal) The Sims 2 Julpaket The Sims 2 Nattliv The Sims 2 Studentliv The Sims 2 Arbetsliv The Sims 2 Djurliv The Sims 2 Året Runt The Sims 2 Jorden Runt Kolla in min blogg om mig och The Sims: http://parole.blogg.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg