Tilvas Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 vilket är bäst av warrior och rogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Personligen säger jag Rogue. Grym DpS och äger alla i PvP. Men ta warrior om du vill tanka i endgame, warriors kan dps'a bra dem också men det är så j*vla skönt o critta 10k md Ambush som rogue. Fast ioförsig har ju Warriorn Execute som är jävligt imbah. Aja Rogue är ett bra val. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 aa bra dps kan soola* quester lätt *klara quests själv^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Rogue Warrior 1 0 jag säger warrior lätt, skit roligt och tanka sen går dps lika bra + att dom smeker rogues :P 1 - 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 (redigerat) vs rogues? Warrior.. rogue är dock roligare o lira! och bättre om man lär sig sin class kan man ta de flesta classerna utan problem :-D Redigerat 12 Mars 2008 av chucky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 japp, när ja va lv 25 me min warr, lyckades jag faktist besegra en 29 mage =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Warrios är mer eftertraktade, du kommer lättare med i grupper och raid-guilder. de är oerhört imbalanced i PVP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Jag skulle ta warrior, blir du 70 och speccar tank (och har decent gear) kommer du inte ha några problem överhuvudtaget att skaffa grupp till någonting, + att precis som wacko sa äger dom i pvp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 MS warrior är grymt bra i PvP. Spelar själv raidrogue, svårt att få spot men när man väl får det så är det grymt kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Om jag säger så här, jag väljer utan problem Rogues. I PvP äger dom alla och som combat med Blade fury, Slice and Dice å Adrenalin rush, jag krossa en lvl 51 Warrior som inte va så dålig när jag va i lvl 47 (har fortfarande Gart'zillas Fang i off hand=P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Megaz, i 70 tar du inte warriors :P men beroende på vapen/specc/skill kan du äga alla andra klasser, och ibland även warriors. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Warrior: Kan ha riktig rustning: Ringbrynja, sköld, mm Rouge:Kan göra sig osynlig födel: Dom kan ta grejer när gubbarna inte ser än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg