Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Personligen säger jag Rogue. Grym DpS och äger alla i PvP. Men ta warrior om du vill tanka i endgame, warriors kan dps'a bra dem också men det är så j*vla skönt o critta 10k md Ambush som rogue. Fast ioförsig har ju Warriorn Execute som är jävligt imbah. Aja Rogue är ett bra val.

Skrivet

Rogue Warrior

1 0

jag säger warrior lätt, skit roligt och tanka sen går dps lika bra + att dom smeker rogues :P

1 - 1

Skrivet (redigerat)

vs rogues? Warrior.. rogue är dock roligare o lira! och bättre om man lär sig sin class kan man ta de flesta classerna utan problem :-D

Redigerat av chucky
Gäst wAcko
Skrivet

Warrios är mer eftertraktade, du kommer lättare med i grupper och raid-guilder. de är oerhört imbalanced i PVP.

Skrivet

Jag skulle ta warrior, blir du 70 och speccar tank (och har decent gear) kommer du inte ha några problem överhuvudtaget att skaffa grupp till någonting, + att precis som wacko sa äger dom i pvp

Skrivet

MS warrior är grymt bra i PvP. Spelar själv raidrogue, svårt att få spot men när man väl får det så är det grymt kul.

Skrivet

Om jag säger så här, jag väljer utan problem Rogues. I PvP äger dom alla och som combat med Blade fury, Slice and Dice å Adrenalin rush, jag krossa en lvl 51 Warrior som inte va så dålig när jag va i lvl 47 (har fortfarande Gart'zillas Fang i off hand=P)

• Skapa ny...