JosJuice Skrivet 22 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Ok men dom kan ju också läsa det. Hur gör man det svart?Med spoiler-taggar. [spoiler]hejhejhej[/spoiler] blir hejhejhej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) va? är demot redan slut? :( var två frågor här förr men jag klarade det Redigerat 23 Juli 2008 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Det typ buggar för mig :S När jag gått till några öar snackar jag typ med Wigglytuff, sen börjar hela demot om? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 samma sak för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 >.< ni ser bara p en cutscene Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 >.< ni ser bara p en cutscene...eller så är det en jobbig bugg som oftast kommer upp när jag har slarvat med några variabler. :(Men det kan ju som sagt vara den cutscenen som man kan kolla på i efterhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 xD spelet funkar nu för mig :) Demot startars inte om xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Nu är buggen fixad i Vista-versionen! Länk finns i första inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Nu är buggen fixad i Vista-versionen! Länk finns i första inlägget. o.O jag klarade ut hela förra vekcan på vista, vilken bugg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) Nu är buggen fixad i Vista-versionen! Länk finns i första inlägget. o.O jag klarade ut hela förra vekcan på vista, vilken bugg? Om man pratar med polisen på Plain Plain Island vid ett visst tillfälle (jag har för mig att det var före man hade 5 cut-träd). EDIT: Jag kollade, och det var före man hade 10 cut-träd. Redigerat 1 Augusti 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 HUr går det med spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 HUr går det med spelet?Jag har inte gjort något alls (förutom att ta bort 9 tecken från typsnittet som inte behövs), men senare idag ska jag börja arbeta med spelet! Tyvärr har jag som vanligt brist på idéer. Om någon har en idé, skriv ett inlägg här i tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg