JosJuice Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 (redigerat) Vad ska jag göra nu? Jag har gjort det dära med lägga nåsan i torkskåpet, släkt elden, huggit ner alla träd förutom ett är på PainPlain Island eller vad det hette, men trädet kan man inte komma åt för det är träd och buskar ivägen. Och jag kan inte gå på den smala delen av Mystefic Island.VAD SKA JAG GÖRA NU????? Läs tråden, svaret står redan.Vad är koden? Det finns flera olika. Två får man reda på under spelets gång. Ja men thiscodedoesnotwork kåden fungerar inte! Den fungerar visst. Redigerat 2 Mars 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Vad är koden? Det finns flera olika. Två får man reda på under spelets gång. Ja men thiscodedoesnotworks kåden fungerar inte! Den fungerar visst. Ja men när jag skriver in den så står det typ "Do you think this is a code? I dont think so." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Vad är koden? Det finns flera olika. Två får man reda på under spelets gång. Ja men thiscodedoesnotworks kåden fungerar inte! Den fungerar visst. Ja men när jag skriver in den så står det typ "Do you think this is a code? I dont think so." Ja, men egentligen så ändras en variabel i spelet som behövs för att få cut-trädet på Mystifying Island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Vad är koden? Det finns flera olika. Två får man reda på under spelets gång. Ja men thiscodedoesnotworks kåden fungerar inte! Den fungerar visst. Ja men när jag skriver in den så står det typ "Do you think this is a code? I dont think so." Ja, men egentligen så ändras en variabel i spelet som behövs för att få cut-trädet på Mystifying Island. ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alchemist Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Hur går det med spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 28 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Hur går det med spelet?Lite trögt för tillfället, men jag ska börja fixa med lite inställningar i helgen. Och till alla er som vill kolla lite på demo 7, skriv in den här koden hos Azurill: hoenn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Ja men vilken väg ska man ta i den dära grottan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Ja men vilken väg ska man ta i den dära grottan?Ingen, det är bara en liten förhandsvisning på vad som kommer att finnas i nästa demo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Ok, men hur gör man med det dära trädet som är in murad bakom buskar uch träd? Där det står en kirla som säger:... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Det går inte att få den än, eftersom att *jättemycket spoilers jag inte vill avslöja* . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 (redigerat) Det går inte att få den än, eftersom att *jättemycket spoilers jag inte vill avslöja* . ja tror jag vet men bra demo är det klart efter lägga näsan i blöt hq Redigerat 29 Augusti 2008 av 1337gamer007 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 31 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Det går inte att få den än, eftersom att *jättemycket spoilers jag inte vill avslöja* . ja tror jag vet men bra demo är det klart efter lägga näsan i blöt hq Lägga näsan i torkskåpet , faktiskt. För att kolla om du ha klarat demot, prata med polisen på Plain Plain Island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg