zitroz Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 (redigerat) Kan du skriva upp alla koder på första inlägget? :P Skit bra demo btw du är värkligen bra på GM! Och jag ska försöka fixa en ny hydda snart som är lite snyggare. Redigerat 3 September 2008 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 4 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Kan du skriva upp alla koder på första inlägget? :PNej, det skulle förstöra en del av meningen av koder.Och jag ska försöka fixa en ny hydda snart som är lite snyggare.Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 (redigerat) f*n bra jobbat med spelen testade vista versionen xD har man klaratdemo 6 när man har fått den 10 trädet och byggt en ny hydda? Redigerat 9 September 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 9 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 f*n bra jobbat med spelen testade vista versionen xD har man klaratdemo 6 när man har fått den 10 trädet och byggt en ny hydda?Du behöver 10 träd och så måste du ha blommorna . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 vad ska jag göra med dom jag kan ju inte ta dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 9 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 vad ska jag göra med dom jag kan ju inte ta domMeh. Gå till Lapras Island på en torsdag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 i verkligheten eller i spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 9 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 i verkligheten eller i spelen? Datorns klocka. Om du inte vill vänta kan du ställa om klockan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 ok. men kommer man någon gång ut från ön? ok. men kommer man någon gång ut från ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Nu har jag fixat några nya bilder! http://i152.photobucket.com/albums/s183/JosJuice/12.jpg Det går ganska långsamt med spelet just nu, så jag vet inte riktigt när jag kan släppa ett nytt demo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Nu har jag fixat några nya bilder! http://i152.photobucket.com/albums/s183/JosJuice/12.jpg Det går ganska långsamt med spelet just nu, så jag vet inte riktigt när jag kan släppa ett nytt demo. Snygga bilder! Hoppas du blir klar med nästa demo snart! Vad är det för nyheter med nästa demo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) Nu har jag fixat några nya bilder! Det går ganska långsamt med spelet just nu, så jag vet inte riktigt när jag kan släppa ett nytt demo. Snygga bilder! Hoppas du blir klar med nästa demo snart! Vad är det för nyheter med nästa demo? 1. Det som syns på bilderma2. Fler inställningar 3. Några extrasaker för skojs skull 4. Minst 10 nya träd Det är det jag har planerat, men det kan komma mer! Redigerat 2 Mars 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg