Layton Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Hej! Är det någon som vet hur man blir zombiesim och hur man ser en sjungande pirat snälla svara!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Okej jag vet nu hur man ser en sjungande pirat men med zombiesimen! Jag älskar dig om du svarar!!! Svara svara snäääälla!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lilian Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 du måste ha studentliv så ska din sim dö och då ska en annan sim andvända en häxkittel till lie mannen och betala lite pengar (inte mkt för då blir den normal) och sen kommer den tillbaka som en zombie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 31 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Men vad för konstig sim kan man bli på Jorden runt då? Ressim eller? På Årewt runt blir man plantsim på Nattliv blir man vampyr och på djurliv blir man varulv så då måste man väl bli något på Jorden runt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hemglass95 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Man kan få storfot att flytta in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Men som man kan köpa elexir av liksom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 va f*n snackar du om? man kan få storfot att flytta in på jorden runt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Hörru Knasar(skrev det med flit) hatar du mig bara för att jag sa åt att inte säga fuck till en annan person? Jag vet att man kan be storfot att flytta in. Jag har jätte många i mitt kvarter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tora Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 JAG vet inte hur man får en sjungande pirat, så hur får man en? och vet nån hur man bygger ett hotell? spelar ingen roll om jag får svar genom fusk elr ej :thanks: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Tora, nu bumpar du upp en gammal tråd, men det är alltid bra att göra en ny tråd. Men jag ska hjälpa dig: Hotel: bygg hotellet hur du vill, när du är klar skriv changeLotZoning hotel i fuskrutan. Sjungande pirat: Du ska plundra kaptenens hytt på piratskeppet massa gånger. När du gjort det kommer det ett spöke ut och lär känna honom lite, efter ett tag kan du lära dig en piratsång. Ro-hoho, a habjilabjidi, Sperliberduzildör, a hoopa-loopa-li osv. När du sjungit den några gånger kan du den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tora Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Tora, nu bumpar du upp en gammal tråd, men det är alltid bra att göra en ny tråd.Men jag ska hjälpa dig:Hotel: bygg hotellet hur du vill, när du är klar skriv changeLotZoning hotel i fuskrutan.Sjungande pirat: Du ska plundra kaptenens hytt på piratskeppet massa gånger. När du gjort det kommer det ett spöke ut och lär känna honom lite, efter ett tag kan du lära dig en piratsång.Ro-hoho, a habjilabjidi, Sperliberduzildör, a hoopa-loopa-li osv.När du sjungit den några gånger kan du den! Taaaaack sååå mycket! förlåt om jag tog upp en gammal tråd :rolleyes: Jätte snällt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Det gör inget hoppas jag, moderatorerna kanske bli lite sura, men de bryr sig nog inte så mycket i spelforum längre. Va bra att det löste sig! Kram Layton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg