Hoppa till innehåll

The Sims 2 Jorden Runt


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...

Men vad för konstig sim kan man bli på Jorden runt då? Ressim eller? På Årewt runt blir man plantsim på Nattliv blir man vampyr och på djurliv blir man varulv så då måste man väl bli något på Jorden runt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hörru Knasar(skrev det med flit) hatar du mig bara för att jag sa åt att inte säga fuck till en annan person?

Jag vet att man kan be storfot att flytta in. Jag har jätte många i mitt kvarter!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

Tora, nu bumpar du upp en gammal tråd, men det är alltid bra att göra en ny tråd.

Men jag ska hjälpa dig:

Hotel: bygg hotellet hur du vill, när du är klar skriv changeLotZoning hotel i fuskrutan.

Sjungande pirat: Du ska plundra kaptenens hytt på piratskeppet massa gånger. När du gjort det kommer det ett spöke ut och lär känna honom lite, efter ett tag kan du lära dig en piratsång.

Ro-hoho, a habjilabjidi, Sperliberduzildör, a hoopa-loopa-li osv.

När du sjungit den några gånger kan du den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tora, nu bumpar du upp en gammal tråd, men det är alltid bra att göra en ny tråd.

Men jag ska hjälpa dig:

Hotel: bygg hotellet hur du vill, när du är klar skriv changeLotZoning hotel i fuskrutan.

Sjungande pirat: Du ska plundra kaptenens hytt på piratskeppet massa gånger. När du gjort det kommer det ett spöke ut och lär känna honom lite, efter ett tag kan du lära dig en piratsång.

Ro-hoho, a habjilabjidi, Sperliberduzildör, a hoopa-loopa-li osv.

När du sjungit den några gånger kan du den!

 

Taaaaack sååå mycket! förlåt om jag tog upp en gammal tråd :rolleyes: Jätte snällt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...