Pullan Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Jag har sprungit runt i den där jäkla pyramiden i alla riktningar 13 och sju gånger, men ändå inte kommit rätt. I boken som ligger uppslagen i tunneln man går in i först står det ju att kartan är utformad som en kung som tittar åt öst, och därför blir vädersträcken annorlunda. Och på stenen i pyramiden står det att man ska gå tretton gånger åt väst, och sju åt norr. Men hur man än går så kommer man ju aldrig fram? Ska man springa i det rummet med stenarna eller det rummet där den där dödskallen ligger?? Jag fattar ingenting! Så alla som har sprungit igenom pyramiden snälla hjälp mig! Bah! nevermind, jag hittade det ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen! Du gör en OTROLIGT onödig tråd när du inte fattar vad man ska göra och sedan kommer på den! Skärp dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg