ceco Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 hej har nydligen köpt mitt ps3 och skaffade en nätverksladd som jag pluggade in i ps3's baksida .. och den andra änden i datorns modem . som har 4 olika portar. men när jag sen ska koppla upp mig så funkar ej det .. jag kanske kopplar helt fel men det står inte så mycket i manualerna man fick med .. någon som tros kanske kan veta vad som är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 testat att starta om modemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Du kanske ska registrera dej på playstation network? men om du redan gjort det så vet ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotKey Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Så var det med mitt förra modem också: Det visade sig att man bara kunde använda en port till internet dom andra till TV etc. Det jag gjorde var: Köpte ett nytt modem. (kunde iåf köpt en router) Annars vet jag inte vad det kan vara... / D.D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 det funkade inte att stänga av modemet och på igen .. konsollen typ hittr inte anslutningen .. blir typ misslyckad för att den söker för länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 På inställningar måste du väl fixa alla IP så dom kan synka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 för mig hittade den första gången, annars så är det en kod du kan skriva in, typ 1234 eller 0000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.