Morrowind_Lord Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 (redigerat) Tänkte det kunde vara kul och ge länken till den svenska hi-score listan så folk kan se vilka svenskar som ligger på top ^.^ Svensk hi-score Och för att vara med på den så måste ni ha över 1650 total och om ni väl har det så kontakta Klonki eller Nintendo Swe på runescape. Om ni inte har 1650+ total eller inte känner någon med 1650+ total på runescape så är det onödigt och adda dem... Och spelaren måste vara svensk för att han/hon ska få vara med på listan om ni inte räknat ut det redan B) Ha det så roligt! Redigerat 15 Mars 2008 av Morrowind_Lord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 (redigerat) Tänkte det kunde vara kul och ge länken till den svenska hi-score listan så folk kan se vilka svenskar som ligger på top ^.^ Svensk hi-score Och för att vara med på den så måste ni ha över 1650 total och om ni väl har det så kontakta Klonki eller Nintendo Swe på runescape. Om ni inte har 1650+ total eller inte känner någon med 1650+ total på runescape så är det onödigt och adda dem... Och spelaren måste vara svensk för att han/hon ska få vara med på listan om ni inte räknat ut det redan B) Ha det så roligt! [EDIT] Redigerat 18 Mars 2008 av CrossFall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 är du helt j*vla borta?alla som gillar runescape här är 11åringar med 40-50cbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 jag är 12 och är cb 72 :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 är du helt j*vla borta?alla som gillar runescape här är 11åringar med 40-50cbt Sluta snacka om dig själv din shemale, " oh i want to be teh first girl thats maxed out on rs " - Zybez. Du e f*n ingen j*vla tjej mithril gtfo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morrowind_Lord Skrivet 19 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Är bara för att visa kanske kunde vara kul jag letar direkt inte efter folk som ska med på high scoren... Jag har inte gjort den så det är inte min uppgift. Tänkte kanske folk tyckte det skulle varit kul och kolla på vem som ligger i top på vissa skills, om vi har några top 21 spelare i någon skill. Och btw där finns massor med tjejer med maxade stats... Irl tjejer snackar jag om nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Det ska jag komma ihåg, börjar närma mig den totalen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg