Hoppa till innehåll

Runescape


Rekommendera inlägg

Tänkte det kunde vara kul och ge länken till den svenska hi-score listan så folk kan se vilka svenskar som ligger på top ^.^

 

Svensk hi-score

 

Och för att vara med på den så måste ni ha över 1650 total och om ni väl har det så kontakta Klonki eller Nintendo Swe på runescape. Om ni inte har 1650+ total eller inte känner någon med 1650+ total på runescape så är det onödigt och adda dem... Och spelaren måste vara svensk för att han/hon ska få vara med på listan om ni inte räknat ut det redan B)

 

Ha det så roligt!

Redigerat av Morrowind_Lord
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte det kunde vara kul och ge länken till den svenska hi-score listan så folk kan se vilka svenskar som ligger på top ^.^

 

Svensk hi-score

 

Och för att vara med på den så måste ni ha över 1650 total och om ni väl har det så kontakta Klonki eller Nintendo Swe på runescape. Om ni inte har 1650+ total eller inte känner någon med 1650+ total på runescape så är det onödigt och adda dem... Och spelaren måste vara svensk för att han/hon ska få vara med på listan om ni inte räknat ut det redan B)

 

Ha det så roligt!

[EDIT] Redigerat av CrossFall
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är bara för att visa kanske kunde vara kul jag letar direkt inte efter folk som ska med på high scoren... Jag har inte gjort den så det är inte min uppgift. Tänkte kanske folk tyckte det skulle varit kul och kolla på vem som ligger i top på vissa skills, om vi har några top 21 spelare i någon skill. Och btw där finns massor med tjejer med maxade stats... Irl tjejer snackar jag om nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...