Laithean Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Skrivet 17 Mars 2004 jag är bara på bana tre då mitt creatur är fast kan någon ge ett tips hur man kan ta över byar jätte lätt?? Citera
Laithean Skrivet 17 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 17 Mars 2004 Man är en gud så får man bli god eller ond men man blir natrual i början och får spela sig god och ond eller vad man nu ska va. När man är ond så ska man kasta i väg människor när man är god så kan man heala alla som jag så får man göra uppdrag och få ett ceratur och rädda den och sånt ta över byar från en annan gud finns patchar så att man kan spela multiplayer. Men man kan bara spela själv. Citera
Zorro Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Skrivet 17 Mars 2004 ok verkar tråkigt (iaf vad jag tycker) Citera
Laithean Skrivet 17 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 17 Mars 2004 Okej men alla tycker ju olicka så det är inget konstigt om det låter tråkigt :D Någon som spelar det som har ett bra tips hur man kan ta över byar lättare? Citera
Zorro Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Skrivet 17 Mars 2004 har ju itte heller spelat det så jag vet ju igentligen itte så mycket... B) Citera
Laithean Skrivet 17 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 17 Mars 2004 MMM det är sant. Jag har aldrig klarat det för jag fasnar vid ett ställe men nu vet jag hur jag ska göra där. Citera
Laithean Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Mars 2004 Vet någon hur man gör för att ta över byar jätte lätt? Citera
Memmi Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Skrivet 19 Mars 2004 black and white är skit roligt spel, d tycker jag Citera
Laithean Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Mars 2004 Det är det hur långt har du kommit Memmi? Är bara på bana tre men det är svårt att ta över byar vet du ett snabbt sätt? Citera
Paradox Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Skrivet 19 Mars 2004 Har haft samma problem men jag kunde inte ta över byar eftersom nästan hela min by dog. Efter det gav jag spelet till en kompis i födelsedagspresent. Citera
Zorro Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Skrivet 19 Mars 2004 hur kan man skaffa sig det spelet ifall jag skulle vilja testa det? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.