Hoppa till innehåll

F.d Tjej


Gäst OvENchIn

Rekommendera inlägg

Gäst OvENchIn

hej, jag har varit ihop med en tjej. och när hon gjorde slut så börjar hon att reta (nästan mobba) mig :angry: . jag undrar om det e normalt att dom gör det? :huh:

Redigerat av OvENchIn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej, jag har varit ihop med en tjej. och när hon gjorde slut så börjar hon att reta (nästan mobba) mig :angry: . jag undrar om det e normalt att dom gör det? :huh:

Nej, har iallafall aldrig hänt mig att någon ex-flickvän har retat mig kanske vi tjafsat eller nåt men aldrig retat....

Ge henne en fet örfil om hon fortsätter :lol:

driver bara men vad retar hon dej för?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej hon säger typ att jag är psycisk skadad, att jag borde söka hjälp och sånt.

Du kan alltid hota henne att sluta elelr så kan du ta reda på något som hon skäms över och utpressa henne eller så kan du börja mobba henne dubbelt så mycket som hon mobbar dig...

 

du är 11 år, du borde inte ens ha en flickvän-,- men slå henne om hon retar dig, de löser de problemet
Det skulle fungera att slå henne men då kommer hon antagligen gola till någon lärare eller sina föreldrar och få samtal hem för att han slog tjejer sen komemr han få massa skit för någogt som inte ens är fel...

Att slå tjejer är mer fel än att slå killar för att om man slår killar men inte tjejer så behandlar man dom med mindre respekt än man behandlar kvinnor med...

Dom här äckliga femenisterna har bara dubbelmoral dom tycker att det är fel att slå kvinnor men inte lika mycket fel att slå män och det dom påstår att dom vill ha är jämlikhet = att man ska behandla båda könen med lika mycket respekt men som sagt så gör man inte det om man slår män och inte kvinnor.....

Så jag är för att slå kvinnor "Im a bitchslapper" :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Jag tror knappast att eran relation inte varit seriös, och hon har troligen fått kommentarer själv för den, och för att visa de andra att hon inte gillar dig längre så retar hon dig.

 

Mina 50 öre.

Redigerat av TheWho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm försökte du förgripa dej på henne?

 

hahahah! XD, roflmao 11åring goes berserk on he's gf XDXD,,,

 

ANtagligen om det va du som gjorde slut vill hon "reta" dej för att du kanske sårade henne... :P

Fattar dock inte vrf du säjer att vara Psykiskt skadad är en förolämpning.. oO

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...