ggdover Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Hennes andra kompisar kanske går i grupptryck mot henne, att hennes kompisar inte gillar dig. I såna fall tycker jag att du typ ska ta ett seriöst snack med henne. Eller avensjuka i fall då umgås tillsammans med en tjej kompis. Jag vet inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 (redigerat) gör som dom i south park, ha ögon kontakt, vänta 3 sek och peka sen f***you och fortsätt med det du håller på med (brukar funka iblannd) Redigerat 24 April 2008 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 hon har slutat nu o vi e kompisar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 bra där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 gz ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 har du fått reda på vrf hon mobbade dig nu då? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 det är rätt lätt att känna så. man kan inte riktigt släppa den andra å känner sig arg för det och bir därför elak istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Men om man inte vill släppa nån, varför dumpar man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 hej, jag har varit ihop med en tjej. och när hon gjorde slut så börjar hon att reta (nästan mobba) mig :angry: . jag undrar om det e normalt att dom gör det? :huh: Jag måste bara fråga dig en sak. Eran relation som ni hade. Fick ni den genom en kyrka (gifte er) i habbo eller nått? :rolleyes: *sarcasm* Vad jag menar är, flickvän när man är 11? Då heter jag Bertil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.