Pachu Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Som många av er kanske inte vet, (jag själv hade ingen aning om de) så har vissa människor som förut gjorde spel för EA Canada nu gjort ett eget företag för att fokusera på att göra spel till Nintendo Wii och DS. Man kan nå deras hemsida på http://www.jetblackgames.com/. Själv vet jag inget om företaget, Då inget spel har kommit ut från dom . Men det är skönt med tredje parts utvecklare som satsar helhjärtat på Nintendo Wii och DS. Värt att notera är att dom som är med i Jet Black Games inte är samma snubbar som gjorde Heroes 2 till Wii då det gjordes av EA Canada. (EA Canada som jag själv tycker ska satsa på spel till Wii då dom gjorde ett j*vla bra jobb på heroes 2. Vad tror ni om företagets framtid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Jorå,det ska väl gå bra så länge dom gör bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.