Gäst Totorio Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Hej jag undrar hur gps i mobilen funkar därför min pappa ska köpa en w760 och den har gps men han vill veta om det kostar pengar och hur mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 hm... jag vet inget om det men jag antar att det är som en vanlig GPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 men jag vet inte hur en vanlig gps funkar häller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xploder Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 En vanlig GPS räknar ut den kortaste vägen till destinationen och säger vart du ska gå/ åka... Simple.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 En vanlig GPS räknar ut den kortaste vägen till destinationen och säger vart du ska gå/ åka... Simple.. inte alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 ehm. tyvärr, men kan nog inte hjälpa dig just nu. men jag kommer nog inte återkomma :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 En gps skickar signaler till satteliter i rymden som skickas till baka till gpsen som visar oftast kortast väg och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 ja men jag vad den gör men inte hur. sen kostar det pengar att hålla på med w760s gps? de som inte vet behöver inte svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 ja men jag vad den gör men inte hur. sen kostar det pengar att hålla på med w760s gps? de som inte vet behöver inte svara Jag är inte så insatt, men om den inte behöver internetuppkoppling eller liknande ska det nog inte kosta pengar, men jag föreslår att du kontaktar Sony Ericsson, de är de enda som kan ge dig ett riktigt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.