Kraver Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Nu är det så att jag förbereder min dator för formatering. Men innan jag formaterar vill jag gärna föra över vissa sker till min externa hårddisk. Men jag har ett problem. Jag försöker att föra över en ca 8gb mapp till min hårddisk men ett fel medelande kommer upp och säger att det inte finns nog med disk utrymme även fast jag har ca 140gb ledigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Vad e de för nått inuti mappen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 16 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Allt från sparningar i spel till dokument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 sorry men då vet ja inte...... :( det verkar iallafall skumt det borde ju gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 16 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 (redigerat) har inte varit några problem förut Redigerat 16 Mars 2008 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Scanna mappen? det är kanske det som är problemet? Att du har virus menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 dår får byta filsystem på din hdd..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Känns ju inte som man ska behöva bytta filsystem för den saken. Men som sagt dit fel värkar vara konstigt. Har du provat att föra över en fil i taget eller några filer i taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 ja, men det hjälper inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Antingen så är filerna skrivskyddade eller så har du helt enkelt ett föråldrat filsystem i hårddisken. Du borde kör NTFS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Jag har också varit med om det när jag förde saker till min bärbara hd. Vet ej det är, men man kan inte föra över grejjen som är över en viss gräns. Du får helt enkelt dela upp det i fler olika mappar som då blir mindre. Det kommer nog lösa problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.